ابزار وبمستر

ایمان روزگار

بیا که رشته جان نقد دل نثار شماست

نمانده صبر،دل ودیده بی قرار شماست

من آن گلم که مرا رنگ وبوی وشادابی

ازآن نسیم نفسهای مشکبار شماست

واعتراف می کنم عشقت ظهوریک منجی ست

رها کن از غم ودردم که کار،کار شماست

نسیم گشتم وگشتم هوای صد گلشن

ندیدم آنچه در آیینه بهار شما ست

بیا،تمام دل از غیر، پاک خالی شد

بیا که لیلی این دل در انتظار شماست

چقدر تشنه وصل توام نمی دانی

دوای درد من آن لعل آبدار شماست

من از قبیله مستان دائم الخمرم

که قبله گاه من آن دیده خمار شماست

قسم به چشم تو(ثالث)اسیروسوسه نیست

اگر چه وسوسه ایمان روز گار شماست




نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت10:05---31 ارديبهشت 1393
سلام استاد ثالث.
استاد ما رمان سپیگان را از کجا می توانیم تهیه کنیم لطفا مارو راهنمایی بفرمایید باتشکر از طرفداران شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, | 15:18 | نويسنده : محمود داداش رستمی ثالث |