ابزار وبمستر

جیبهایم خالیست

اهل دانشگاهم
رشته ام علافیست
جیبهایم خالیست
پدری دارم

حسرتش یک شب خواب!
دوستانی همه از دم ناباب
و خدایی که مرا کرده جواب
اهل دانشگاهم
قبله ام استاد است
جانمازم نمره!

خوب میفهمم سهم آینده من بیکاریست
من نمیدانم که چرا میگویند
مرد تاجر خوب است و مهندس بیکار
و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید

باید از مردم دانا ترسید!
باید از قیمت دانش نالید!
وبه آنها فهماند
که من اینجا فهم را فهمیدم
من به گور پدر علم و هنر خندیدم

 



نظرات شما عزیزان:

نسرين روح نژاد
ساعت23:15---14 بهمن 1391
سلام استادخوبين؟خسته نباشين من تازه عضو سايت شما شدم واقعا جاخوردم خيلي مطالب جالب وخواندني توش پيداميشه واقعادستتون دردنكنه!به خصوص كلبه تنهايي كه اونقدمطلب قشنگ هستش نمي دونم كدوم عنوان روبگم!اميدوارم همچين سايتهايي بيشتروبيشتربشه!واقعالذت بردم فعلا خداحافظ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, | 9:31 | نويسنده : محمود داداش رستمی ثالث |